Digitaal schade melden via je telefoon

Schade melden

Bij Midglas kun je jouw schade snel en eenvoudig online melden. Via onze herstelpartner Clarixy volg je de voortgang real-time met track & trace. Zo weet je altijd precies waar je aan toe bent, zonder onnodig wachten of bellen.

Onze herstelpartner Clarixy

Maar ik ben toch verzekerd bij Midglas? Klopt! Clarixy is onze herstelpartner die in opdracht van Midglas het herstel van jouw ruit in gang zet. Zij handelen al onze schades af via het grootste herstelnetwerk van Nederland en nemen daarbij het volledige schadeafwikkelingstraject uit handen. Persoonlijk contact staat centraal en onze meldkamer is 24/7 bereikbaar.

 

De kosten voor verzekerd schadeherstel nemen wij volledig voor onze rekening. Alle herstelwerkzaamheden worden uitgevoerd door gecertificeerde herstellers en voldoen aan de strikte Midglas standaard: duurzaam, veilig en met oog voor kwaliteit.

In vier stappen van schade naar herstel

Schade

Bij glasschade neem je contact op met onze herstelpartner Clarixy. Schade melden kan 24/7. Bij voorkeur online, telefonisch als jij dat het prettigst vindt.

Contact

Is de schade verzekerd volgens je polis? Dan zorgen wij dat een hersteller bij jou in de buurt zo snel mogelijk contact met je opneemt.

Herstel

De glashersteller komt langs om de schade vakkundig te herstellen. Wanneer het glas besteld moet worden, komt hij op een later tijdstip terug.

Noodvoorziening

Indien nodig wordt direct een noodvoorziening geplaatst om je woning wind- en waterdicht te maken.

Midglas kiest voor Clarixy als partner

In de huidige verzekeringsmarkt draait alles om klanttevredenheid en operationele efficiëntie. De samenwerking tussen Midglas en dienstverlener Clarixy, gespecialiseerd in glasherstel, vormt een voorbeeld van hoe verzekeraars succesvol kunnen inspelen op de veranderende behoeften van klanten. Midglas en Clarixy ontwikkelden een partnership dat als model kan dienen voor andere verzekeraars die streven naar een vlekkeloze afhandeling van glasschade en maximale klanttevredenheid.

Clarixy, contactcentrum voor het herstel van glasschades

“Onze dienstverlening is erop ingericht dat wij de klanten van Midglas zo goed mogelijk helpen om hun schade op te lossen en hen een 9+ beleving mee te geven. Dat doen we in een op verzekeraars ingerichte digitale omgeving én met een landelijk dekkend netwerk aan gecertificeerde glasherstellers.”

– Mireille Woudt, Directeur Clarixy

Niet-verzekerd glasherstel

Ben je niet verzekerd voor de geleden schade, maar wil je wel dat het snel en professioneel wordt opgelost? Dan kun je ook via Clarixy herstel laten uitvoeren. Zij verzorgen:

 

  • 24/7 glasservice waarbij ze je op de hoogte houden van de status van reparatie
  • Scherpe tarieven dankzij landelijke inkoopvoordelen
  • Deskundig advies over de beste en meest duurzame hersteloptie
  • Kwaliteitsgarantie volgens dezelfde Midglas standaard
Accountmanager Public die op haar laptop WoCoTo opent