Hoe kan ik mijn glasschade het snelst melden?
Je kunt 24/7 schade melden via het online meldformulier van onze herstelpartner Clarixy. Ook kun je telefonisch contact opnemen. Clarixy gaat dan direct aan de slag om het herstel in gang te zetten.
Bij Midglas kun je jouw schade snel en eenvoudig online melden. Via onze herstelpartner Clarixy volg je de voortgang real-time met track & trace. Zo weet je altijd precies waar je aan toe bent, zonder onnodig wachten of bellen.
Maar ik ben toch verzekerd bij Midglas? Klopt! Clarixy is onze herstelpartner die in opdracht van Midglas het herstel van jouw ruit in gang zet. Zij handelen al onze schades af via het grootste herstelnetwerk van Nederland en nemen daarbij het volledige schadeafwikkelingstraject uit handen. Persoonlijk contact staat centraal en onze meldkamer is 24/7 bereikbaar.
De kosten voor verzekerd schadeherstel nemen wij volledig voor onze rekening. Alle herstelwerkzaamheden worden uitgevoerd door gecertificeerde herstellers en voldoen aan de strikte Midglas standaard: duurzaam, veilig en met oog voor kwaliteit.
Bij glasschade neem je contact op met onze herstelpartner Clarixy. Schade melden kan 24/7. Bij voorkeur online, telefonisch als jij dat het prettigst vindt.
Is de schade verzekerd volgens je polis? Dan zorgen wij dat een hersteller bij jou in de buurt zo snel mogelijk contact met je opneemt.
De glashersteller komt langs om de schade vakkundig te herstellen. Wanneer het glas besteld moet worden, komt hij op een later tijdstip terug.
Indien nodig wordt direct een noodvoorziening geplaatst om je woning wind- en waterdicht te maken.
In de huidige verzekeringsmarkt draait alles om klanttevredenheid en operationele efficiëntie. De samenwerking tussen Midglas en dienstverlener Clarixy, gespecialiseerd in glasherstel, vormt een voorbeeld van hoe verzekeraars succesvol kunnen inspelen op de veranderende behoeften van klanten. Midglas en Clarixy ontwikkelden een partnership dat als model kan dienen voor andere verzekeraars die streven naar een vlekkeloze afhandeling van glasschade en maximale klanttevredenheid.
“Onze dienstverlening is erop ingericht dat wij de klanten van Midglas zo goed mogelijk helpen om hun schade op te lossen en hen een 9+ beleving mee te geven. Dat doen we in een op verzekeraars ingerichte digitale omgeving én met een landelijk dekkend netwerk aan gecertificeerde glasherstellers.”
– Mireille Woudt, Directeur Clarixy
Ben je niet verzekerd voor de geleden schade, maar wil je wel dat het snel en professioneel wordt opgelost? Dan kun je ook via Clarixy herstel laten uitvoeren. Zij verzorgen:
Glasschade komt altijd ongelegen. Daarom wil je weten hoe je dit snel en eenvoudig kunt melden en wat je daarna kunt verwachten. We hebben de meest gestelde vragen over het melden van schade alvast voor je beantwoord.
Je kunt 24/7 schade melden via het online meldformulier van onze herstelpartner Clarixy. Ook kun je telefonisch contact opnemen. Clarixy gaat dan direct aan de slag om het herstel in gang te zetten.
Alle kosten voor herstel van verzekerd glas nemen wij volledig voor onze rekening. Er zijn dus geen onverwachte facturen of extra administratieve handelingen voor jou.
Wij werken met een landelijk netwerk van gecertificeerde glasherstellers. Al het herstel voldoet aan onze eigen kwaliteitsnorm – de Midglas standaard – waarbij duurzaamheid, veiligheid en vakmanschap vooropstaan.
Clarixy koppelt je aan een gecertificeerde glashersteller in jouw regio. Deze beoordeelt de schade, plaatst indien nodig een noodvoorziening en voert het definitieve herstel uit. De voortgang volg je realtime via track & trace.
Via onze partner Clarixy kun je ook niet-verzekerd glasherstel laten uitvoeren. Je profiteert dan van scherpe tarieven, vakkundig herstel en dezelfde kwaliteitsgarantie volgens de Midglas standaard.