Midglas collega's in een meeting

Klachten

Niet tevreden? Dan horen we dat graag en kijken we samen naar een passende oplossing.

Een klacht indienen

Bij Midglas werken we elke dag aan snelle, zorgvuldige en duidelijke dienstverlening. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent. Laat het ons weten, dan zoeken we graag samen met je naar een passende oplossing.

 

Je kunt je klacht op verschillende manieren indienen:

 

Online melden
Via ons klachtenformulier op deze webpagina.

 

Via e-mail
klacht@midglas.nl

 

Telefonisch
Op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur via 076 – 522 44 77

 

Je mag in je melding ook aangeven welke oplossing je voor ogen hebt. Dat helpt ons om sneller tot een goede uitkomst te komen.

Stap 1 van 3

Wat je van ons mag verwachten

Wij handelen klachten af volgende de Gedragscode Klachtbehandeling van het Verbond van Verzekeraars. Dit betekent dat jouw klacht altijd met zorg, transparantie en binnen redelijke termijnen wordt behandeld. Wil je weten hoe onze procedure eruitziet? Bekijk dan onze volledige klachtenprocedure.

Een blije en verdrietige smiley wat in het teken staat van klanttevredenheid

Niet tevreden over de uitkomst?

Kom je er samen met ons niet uit? Dan kun je je klacht binnen één jaar na melding voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

Collega's die samen op een laptop aan het werk zijn

Tuchtraad Verzekeraars

Vind je dat Midglas zich niet heeft gehouden aan de geldende gedragsregels voor verzekeraars? Dan kun je jouw klacht ook neerleggen bij de Tuchtraad Verzekeraars. Deze onafhankelijke tuchtraad beoordeelt of verzekeraars zorgvuldig en professioneel hebben gehandeld.