Dé glasverzekeraar voor woningcorporaties

Partner in glasverzekeringen en herstel

Als marktleider in glasverzekeringen voor de publieke sector, biedt Midglas meer dan alleen een verzekering. Wij ontwikkelen maatwerkoplossingen die aansluiten bij de specifieke glasbehoeften van woningcorporaties. Met meer dan 100 jaar ervaring in glasverzekeringen en herstel, staan we klaar om jouw organisatie te ondersteunen met onze uitgebreide dekking en duurzame oplossingen. 

Speel af met geluid Speel af met geluid

Onze full-service dienstverlening

Online schade melden

Wist je dat je 24/7 snel en makkelijk online glasschade kunt melden en de voortgang kunt volgen via track & trace? Dit versnelt het proces en verhoogt de klanttevredenheid, met volledige inzage in de status. Zowel bewoners als medewerkers van woningcorporaties kunnen schades melden, zonder dat er een app gedownload hoeft te worden.

Landelijk dekkend netwerk & 24/7 bereikbaarheid

Clarixy handelt namens Midglas alle schades af via het grootste herstelnetwerk van Nederland. Wij zorgen voor een volledige schadeafwikkeling, met een 100% herstelgarantie. Persoonlijk contact staat bij ons centraal en onze meldkamer is 24/7 bereikbaar. De kosten van verzekerd schadeherstel nemen wij volledig voor onze rekening en alle schades worden hersteld volgens de strikte Midglas standaard.

Duurzaam herstel

Kies je voor duurzaam herstel? Wij upgraden naar HR++ isolatieglas en herstellen volgens het keurmerk ‘Groen Gedaan’. Waar mogelijk maken we gebruik van circulair glas – gerecycled glas dat bijdraagt aan een duurzamer milieu.

WoCoTo – Hét digitale platform voor glaszaken

WoCoTo is een uniek concept dat speciaal ontwikkeld is voor bij Midglas verzekerde woningcorporaties. Dit zeer gewaardeerde, digitale platform voor glaszaken zorgt dat al onze diensten overzichtelijk zichtbaar zijn in één tool. Krijg real-time inzicht in schadegevallen, veelplegers, kwaliteitscontroles en meer. Zo houd je eenvoudig grip op je glasdossiers. WoCoTo is voor onze klanten kosteloos in gebruik.

Meest uitgebreide dekkingsvoorwaarden tegen scherpe tarieven

Midglas biedt de meest uitgebreide dekkingsvoorwaarden op de markt, afgestemd op de unieke behoeften van woningcorporaties. Naast standaard dekking voor glasbreuk, bieden we ook noodvoorzieningen, dekking voor schade aan gemeenschappelijke ruimtes en duurzame herstelopties. Ontdek hier onze volledige dekkingsvoorwaarden en zorg dat je optimaal verzekerd bent.

Expert in duurzaamheid

Met de doelstelling om alle woningen voor 2028 naar minimaal energielabel D te brengen, speelt glasherstel een cruciale rol. Midglas biedt daarom upgrades naar HR++ isolatieglas en werkt volgens de richtlijnen van het ‘Groen Gedaan’ keurmerk. Circulair glas wordt gebruikt waar mogelijk, in overleg met de klant.

Lees hier meer over de stappen die wij zetten om onze duurzame koers vast te houden, de voordelen en de impact van ons duurzaam herstel en welke samenwerkingen wij hiervoor aangaan. 

groen_gedaan_bgpng
sticker-klantbeoordeling.png

Dienstverlening waar klanten blij van worden

Bij Midglas draait alles om klanttevredenheid. Met een gemiddelde score van 8,4 blinken we uit in persoonlijke benadering, snelle afhandeling en schaalbare oplossingen. Voor ons gaat klanttevredenheid verder dan schadeherstel – wij zorgen voor 24/7 makkelijk melden en volledige ontzorging.

Contact

Voor vragen en afspraken, kun je direct contact opnemen met onderstaande collega’s.

Amanda Heideveld - Accountmanager Public bij Midglas

Amanda Heideveld

Accountmanager Public
06 43 62 32 12
Marco Faber - Key Accountmanager bij Midglas

Marco Faber

Key Accountmanager
06 22 42 00 54
Jurgen Quaars - Adviseur Corporaties bij Midglas

Jurgen Quaars

Adviseur Corporaties
06 14 64 57 21