Midglas werkt volgens een hoge, zelfopgelegde en ontwikkelde standaard; de Midglas standaard.
Wij organiseren alles rondom het verzekeren tot en met het schadeherstel voor jouw klant. Alles voor een tevreden klant. Midglas heeft de meest uitgebreide dekkingsvoorwaarden volgens het principe van directherstel. Dit is onafhankelijk getoetst! We koppelen dit real-time via ons op maat gemaakte digitale platform (WoCoTo) terug en kijken met jou naar preventieve maatregelen om in de toekomst schade te voorkomen en de premie onder controle te houden. De cirkel is dan rond!
Één telefoontje en jouw klant kan achterover gaan zitten, wij nemen het over en zorgen met onze directherstel formule dat de schade hersteld wordt en je klant op voorhand weet waar hij/zij aan toe is. Geen onaangename verrassingen achteraf, maar helderheid en duidelijkheid. Wij laten jouw klant niet in de kou staan. De Midglas standaard geeft vertrouwen, biedt zekerheid en verhoogt de klanttevredenheid!
Clarixy handelt alle gemelde schades af via een professioneel netwerk van glasherstellers die erop gebrand zijn de schade vakkundig en snel te herstellen. Hierbij ligt de nadruk op het volledig uit handen nemen van alle zorgen en het bijkomende werk van het hele schadeafwikkelingstraject. Dit betekent een in-house meldkamer met een servicegericht team dat 24/7 bereikbaar is om de schade te herstellen volgens de Midglas standaard. De nota van glasherstel wordt niet naar je gestuurd. Je wordt volledig ontzorgd en hoeft dus geen extra inspanning te leveren wat betreft de declaratie en betaling van herstelkosten. In 2020 hebben we ons 20-jarig partnerschap met Clarixy gevierd.